با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ شرط تامین نیرو برای نهضت سوادآموزی
زیارت عاشورا

1420028948413_1452.jpgرئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: سواد آموزی تکلیف دینی و شرعی و نقطه میثاق ما با امام، رهبری و ملت ایران است.

به نقل از ایسنا:علی باقرزاده در دومین گردهمایی معاونین سواد آموزی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در استان قم، افزود: محققان شرکت گالوپ بعد از بررسی‌های و تحقیقات زیاد به این کشف مهم دست یافتند که هیچ محیط کاری ایده ال نیست بلکه این گروه‌های کاری هستند که ایده‌ال هستند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی محور دوم بحث خود را به عملکرد سازمان در سال جاری اختصاص داد و بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اقدامات و فعالیتهای مهم و اثربخشی در زمینه شناسایی، جذب و آموزش اتفاق افتاده است و برخی از استانها حتی بهتر از حد انتظار و حجم ابلاغی سازمان در زمینه جذب و تحت پوشش فعالیت کرده‌اند که از آنها می توان به استانهای لرستان، فارس و بوشهر اشاره کرد.

باقرزاده در ادامه به طرح‌های جدید و در دست اقدام سازمان نهضت سوادآموزی اشاره و تاکید کرد: معاونین سواد آموزی استانها و عوامل استانی باید تمامی همت و تلاش خود را برای عملیاتی کردن طرحهای جدید مهم سازمان مانند طرح خواندن با خانواده، مراکز یادگیری محلی، سواد آموزی خود آموز، حلقه‌های کتاب و کتابخوانی بکار گیرند و عوامل ستادی نیز باید حمایتهای لازم را انجام دهند.

معاون وزیر و رئیس سازمان تصریح کرد: برنامه‌ها و طرحهای متعدد و اثربخشی در استانها انجام شده و یا در دست اقدام است که قابل تقدیر و تشکر است.

وی به ضرورت رعایت چهار چوب و استانداردهای ملی و بین المللی در تدوین طرحها و برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: عوامل ستادی و استان ها در تدوین طرح لازم است از الگوهای استاندارد و مصوب دراین خصوص استفاده کرده و تمامی ابعاد موضوع مانند تبیین اهداف کلی، هدف گذاری کمی و کیفی، زمان بندی اجرایی، اعتبارات، پایش و ارزیابی را در تدوین طرح لحاظ کنند.

باقرزاده سپس به انتظارات سازمان از استانها پرداخت و گفت: همکاران استانی باید طرحهای جدید را دقیق مطالعه کرده، نسبت به توجیه کامل همکاران استانی و شهرستانی و مدیران کل بخصوص همکاران جدیدالانتصاب تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود: سامانه سواد آموزی معیار اصلی بررسی عملکرد و تخصیص منابع است. استفاده از سامانه باید بین همه همکاران عمومیت پیدا کند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در خصوص تامین منابع انسانی مورد نیاز برای فعالیتهای سواد آموزی تصریح کرد: بخشنامه مقام عالی وزارت، مبنای اصلی تامین نیروی آموزشی در سواد آموزی است و نباید به هیچ کس وعده استخدام داده شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ وی خاطر نشان کرد: طبق دستور فانی وزیر آموزش وپرورش تنها منبع تامین نیروی انسانی فعالیت سواد آموزی، کارکنان وزارت آموزش و پرورش و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی هستند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, | 9:21 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |